sobota 6. února 2016

Jak může být škola zábavou

Přiznám se, že jsem dlouho přemýšlela jaký článek publikovat. Mám jich pár rozepsaných, ale většina věcí nění dotažená tak jak bych si přála.
Tenhle článek opět nebude o kosmetice. Zamýšlela jsem se nad tím jak chci vlastně zaměřit tenhle blog. Líbilo by se mi, kdyby to byl vlastně takový deníček, nejen o kosmetice, ale o všem zajímavém co se v mém životě odehraje. Tedy recepty, recenze nejen na kosmetiku, ale i filmy, knihy, občas nějaký ten DIY tutoriál, či postřeh a nebo jako dnes zkrátka článek o něčem co mi udělalo radost.
Vím, že to bude těžké. Myslím, že i těžší než psát blog, který bude mít nějaké své mantinely a pravidelné čtenáře.



Celkem dlouhý úvod a ještě jsem se ani nedostala k tématu článku. Tak tedy začnu pěkně od začátku. Jsem studentem druhého ročníku SŠ propagační tvorby a polygrafie, konkrétně obor propagační design. Tento obor má široké výtvarné zaměření. Mezi odborné předměty patří například focení, prostorový design, výtvarná příprava, počítačová grafika, nebo písmo. Na naší škole je i obor tiskař a právě díky tomu mám jako student možnost tisknout a řezat na plotteru pouze za náklady. Můžu tisknout v podstatě cokoliv - bannery, samolepky, plakáty, vyřezávat samolepky na auto a nechat si potisknout právě i textil. Tričko co mám na fotce není potisknuté. Nakonec jsem se nechala přesvědčit učitelem a na plotteru do nažehlovací fólie vyřezala požadovaný motiv, který jsem původně navrhla v Illustratoru. Fólii jsem na tričko nažehlila speciální žehličkou co máme ve škole také. Měla jsem strach že se potisk bude odlupovat, ale věřím, že nebude. Je to nažehleno vážně kvalitně, není to ta fólie na kterou jsem zvyklá z jiných triček, je hodně slabá a jakoby vpitá do látky
Na tílku mám název skupiny Bring Me The Horizon a logo alba Sempiternal. Jsem z něj vážně nadšená už jen proto, že za originální tílko bych dala minimálně 500Kč. Tady jsem zaplatila jen za tílko (New Yorker - asi 100Kč) a potisk měla zadarmo z odřezků z jiné zakázky a také je to něco co jsem si z části vyrobila sama a nemyslete si, ono vyrobit návrh v Illustratoru a následná aplikace není zase taková sranda a hodinku, dvě to zabere. :)


3 komentáře: