sobota 3. září 2016

Další závyslák na vonných svíčkách

Zdravím z možná už zapomenutých hlubin tohoto blogu. Ozývám se po velmi dlouhé, ale přesto doufám, že sem nějaký zbloudilec stále ještě zabloudí a přečte si dnešní článek.
Snad každý, ať už ostřílený bloger, či občasný návštěvník podobných blogů zná Yankee candle a jejich úžasné vonné svíčky, vosky,.. No zkrátka úžasně voňavé a šíleně drahé věci, kterým už propadla nejedna dáma.
Asi před rokem jsem procházela z babičkou městem a čirou náhodou jsme zavítaly do místního květinářství. V té době jsem už o Yankee věděla, ale osobní zkušenost jsem s nimi neměla a tak jsem byla v sedmém nebi, když jsem si konečně mohla vyzkoušet jejich vosk "True roses". Bohužel mi tato vůně příliš nesedla a tak jsem svíčky na "chvíli" hodila k ledu.
Nedávno jsem procházela opět s babičkou drogérii a ukořistila opět jeden vosk "My serenity", tentokrát jsem ho důkladně očichala už v obchodě a po nákupu byla mile překvapena jak úžasně mi voní a jak velkou místnost dokáže jen malý kousek provonět. Musela jsem mít další!
Rozhodla jsem se, že do housewarmerů a velkých svící zatím investovat nebude, nejprve ozkouším vůně a pak třeba na nějakou přemluvím Ježíška! :D Objednala jsem testovací balíček na parfums.cz a mezitím odjela ke kamarádce. Při návštěvě jsme se s kamarádkou stavily v Libereckém Globusu no a já byla jak omámená!! Yankee candle v akci za 50% ceny! Bohužel z velkých svící mi nevoněla ani jedna na tolik, abych si ji i za těch blbých 250Kč pořídila a tak jsem vybrala alespoň pár vosků a votivek. Jednu votivku co jsme zapálily u kamarádky jsem ji tam pak i nechala, jelikož mi nevoněla a dokonce bych si troufla říct, že jsem ji po večeru, kdy jsme s ní vyvoněly celý pokoj nemohla cítit.
Cestou zpět jsem si vyzvedla svůj balíček a páni! Já měla najednou svíček a vosků! :D
Votivky z Globusu, jedná se o zde dostupnou edici "simply home", je i bez slevy o něco levnější než klasické Yankee candles, ale dle mě se tam dají najít parádní kousky. :)
Summer flowers je jemná květinová vůně, spíš než letní mi přijde jarní.
Tangerine and Vanilla mi zpočátku vůbec nevoněla a nakonec jsem ji z mamkou zapálila jako první, na fotce je už v kalíšku z DM, perfektně na votivky sedí. Vůně není nějak vtíravá, přijde mi, že moc nevoní, po zapálení je spíš jemnější a o hodně sladší, než jak ji cítím v tuhém stavu.
White jasmine, sladká až sladce vtíravá vůně, vůně je hodně věrná a voní mi z této čtveřice asi nejvíc.
Margarita Party jako nezapálená votivka voní krásně, tuto svíčku tam měli právě i ve skle a to už mi tolik nevoněla, byla na mě až moc silná. Mě připomíná spíše Mochito :)
Opět edice Simply home z globusu. 
Cranberry zest je hodně citrusová vůně, brusinky v ní příliš necítím, je určitě svěží a dle mě bude po zapálení i hodně silná, uvidíme.
Soft cotton mi dle prvního očichání hodně připomíná Clean cotton, kterou jsem ale měla možnost očichat pouze v obchodě. Prostě vůně čerstvě vypraných ručníků, aviváže a pracího prášku.
Shea butter and vanilla, na první přičichnutí úžasná vůně, že jsem si ji vzala hned dvakrát. Sladká, jemná, připomíná mi mléko s cukrem. Na druhé přičichnutí už jsem v ní cítila něco hořkého, co mi dojem kazilo, ale v aromce voní právě tak jak jsem ji kupovala - jemně, sladce, cukrově.
Pink Honeysuckle, výrazná, ale sladká vůně, myslím, že mi bude po chvíli protivná, ale nezapálená voní fajn.
Vůně zakoupené na parfums.cz a v místním obchůdku.
Strawberry buttercream, cítím z ní jahody se šlehačkou posypané špatkou skořice - mňam.
My serenity, Opravdu meditační a uklidňující nevtíravá vůně, v aromce je dokonalá.
Pain au raisin, věrná vůně domova, koláčů na okně, skořice a tepla
Champaca Blossom, sladká květinová vůně, jemná, malinko vtíravá
Lovely Kiku, velmi výrazná květinová vůně, připomíná mi kosatce a malinko i podrcené okvětní lístky růží
Marocan Argan oil jsem vzala spíš ze zvědavosti jak může marocký olej vonět, protože moc dobře vím jak v čisté podobně nepříjemně páchne a vida, on krásně voní! 
Opět svíčky zakoupené na parfums.cz
A childs wish, tuhle svíčku jsem musela mít už jen kvůli názvu a úžasné etiketě. Po prvním přičichnutí se vracím do let holčičky na obrázku. Sedím na rozkvetlé louce a dýchám voňavý letní vzduch.
Black coconut, tak tahle svíčka je můj favorit pro ježíška, přesně vůně kterou miluji, kokos, pláž a něco k tomu, must have!
Vanilla cupcake, skoro jako předchozí, ale něco mi tam chybí, přesto si ji asi napíšu do svého wish listu ve skle :).
Dále jsem na zkoušku vzala pár svíček od jiných značek, Kringle candle je ještě o něco dražší než yenkee a děsně se mi líbí to jak vyřešili balení malých svíček. Místo votivek velké čajovky.
Grey, vlastně ani nevím proč jsem ji vzala, čekala jsem pánskou vůni a té jsem se dočkala, je malinko štiplavá a popravdě přemýšlím, že ji asi pošlu dál, uvidíme.
Dewdrops, u této svíčky jsem byla šíleně zvědavá na to jak bude vonět a voní krásně, silně, svěže, květinově, jako rosa!
Přiznejte se! Kdo tuhle značku do teď neznal? Je o mnoho levnější než její konkurence, ale přesto slibuje královskou kvalitu. Musela jsem to otestovat a vzala jsem dvě balení čajovek. Jedno balení vyjde na 39Kč a je v něm 6ks svíček, jedna by měla hořet asi 4 hodiny, takže jako klasická čajovka.
Pomergranate and walnut, já si nemůžu pomoct, ale ani jedno v nich necítím. Cítím brusinky, kapku skořice, ale i přesto voní nádherně.
Open Window, trochu osvěžovač na záchod, ale uvidím po zapálení.

To je prozatím vše co jsem si pořídila z vonných svíček, ale už teď vím, že jich potřebuji víc! a alespoň jednu ve skle, prosím, prosím Ježíšku!
Mějte se fajn a snad to tu rozjedu bez opětovné delší pauzy!


4 komentáře:

  1. Yankee Candles zbožňuji! a pár jich mám taky doma. V Globusu jsem si už nějaké též koupila a voní skvěle, ale na YC nemají :) BEAUTYPUSINKA

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty v Globusu jsou také Yankee Candle, jen jiná kolekce, nejspíš ne tak kvalitní, jelikož je i levnější a není na výběr tolik vůní. :)

      Vymazat
  2. Miluji svíčky. U nás je k dostání YC také v květinářství, jinak nakupuji spíše v Pepco nebo Primarku takové ty levné. :)

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  3. Jo, tak to jsme na tom úplně stejně. Já jsem na vonných svíčkách taky tak trochu závislá. :) Celkově mám svíčky hrozně ráda. Líbí se mi i třeba takové ty, které sice nevoní, ale zase hezky vypadají. Právě teď k Vánocům jsem jako dárek dostala takové ručně dělané svíčky z JAR. Mám jich celou sadu a ten jejich design je prostě nádherný. :)

    OdpovědětVymazat