čtvrtek 14. ledna 2016

HAUL - Sleek a Ebay

Ahojec,
asi se divíte, že píšu takhle rychle nový článek, ale když jsem včera vydala recenzi na paletku od Makeup Revolution, netušila jsem, že mi ještě ten den přijdou nové věcičky.


Původně jsem se rozmýšlela nad jednou jedinou paletkou od UD, ale po dlouhém rozmýšlení jsem došla k závěru, že bych radši trošku jinou skladbu barev, než tu, jež najdeme v paletkách NAKED a také mě lákala touha vyzkoušet něco nového, blogerkami tak vychvalovaného.
Bylo tedy jasné, že minimálně jedna Sleek paleta musí rozšířit moji skromnou sbírku. Jenže to by výběr nesměl být tak veliký a barvičky v paletkách úchvatné! Už teď vím, že potřebuji další!
Už, už jsem myslela, že paletky budou tři. K těm mým jsem ještě chtěla přihodit Garden of eden. To by mě ale nesměla zaujmout sada 7 štětců v úplně úžasném pouzdře a v úplně úžasné velikosti! Musím se přiznat, že jsem byla dost skeptická, nikde jsem na ně nenašla jedinou recenzi, ale přesto jsem je objednala.
Přemýšlím, že jsem vám vlastně ještě neřekla jaké to paletky vyhrály a skončily v elektronickém nákupním košíku. Jako první jsem sáhla po limitované edici Arabian nights a už teď vím, že to vůbec nebyl špatný tah a ačkoliv paletka obsahuje především tmavší odstíny je nádherná a má neuvěřitelnou pigmentaci. Její kamarádka nese název Enchanted Forest a je stejně úžasná, jen je možné, že ji budu využívat díky skladbě barev o něco častěji. Obě paletky mají stíny pojmenované a už jen to mi přijde úžasné! Kdo by odolala okouzlujícímu princi, nebo víle kmotřičce? Já ne!
Opravdu mám z paletek upřímnou radost, jsou zkrátka na úplně jiné úrovni než většina těch, které mám doma.
Štětce jsou taky úžasné, kvalitou jsou na tom hodně dobře, určitě na ně bude samostatná recenze až je líp prozkoumám a prozkouším!
Paletky ani štětce vám úplně nehchi ukazovat, protože na ně určitě bude samostatná recenze, ale mám tu ještě jeden přívěsek, který mi z ebay přišel z obrovským zpožděním a mám z něj taky moc velkou radost.

Na přívěsku je ležící jelen, kdyby někdo nepoznal. Miluji jeleny, miluji modrou a miluji tenhle přívěsek!
V přepočtu mě vyšel na asi 20kč, vzhledem k tomu, že jsem ho objednávala někdy v půlce listopadu, už jsem se smířila s tím, že mi nedorazí a je doma! :)
Štětce jsem kupovala za 459Kč, paletku Enchanted Forest za 279Kč a paletku Arabian nights taky za 279Kč.

12 komentářů:

  1. Jsem zvědavá na recenze paletek a hlavně jak vypadají uvnitř. Štětce Sleek vůbec neznám, tak se pak poděl o zkušenost

    OdpovědětVymazat
  2. Taky se těším na recenzi paletek, na oční stíny od Sleeku mám zálusk už delší dobu, zatím mám od Sleeku jen rtěnku.
    Ten přívěšek je kouzelnej. :)

    ChicByJane.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Paletková recenze určitě bude, ale už teď mohu říct, že je doporučuji! :)

      Vymazat
  3. Pěkný výběr :) já mám od Sleeku paletku Oh so special a jsem moc spokojená :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. O Oh so special jsem také uvažovala, respektivě měla jsem ji rozkliklou, ale nakonec jsem si zamilovala tyhle dvě :)

      Vymazat
  4. Jsem zvědavá na ukázku a jestli s nimi uděláš nějaké líčení a dáš ho sem. Já sama bych si vybrala Sleek, sama ho mám letos na wishlistě ale tak protože je kvalitní, pigmentací super a spousta skladeb různých odstínů které k sobě dobře zapadají a určitě i cena je o dost přijatelnější.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Líčení mám v plánu, ty paletky jsou opravdu úžasné a myslím, že i v něčem lepší než slavné Naked :)

      Vymazat
  5. Já miluju u Sleek ty jejich krabičkové obaly.
    SimonetaBlog

    OdpovědětVymazat
  6. tiež ma veľmi lákajú paletky sleek, ale nevedela by som ktorú si mám zobrať :))

    OdpovědětVymazat