sobota 2. ledna 2016

Recenze: NYC Volumizing mascara - SHOW TIME


Myslím, že v drogériích najdete určitě lepší řasenky, ale úplný průser to není a nalíčit se s ní dá.



Dnes tu mám recenzi na řasenku New York Color Show time. Řasenka slibuje 8x větší objem. Abych pravdu řekla, řasenku jsem koupila absolutně náhodně. Chtěla jsem něco obyčejnějšího z klasickým kartáčkem do školní kosmetické taštičky.

Řasenka obalem rozhodně nezaujme, je to prostě obyčejná řasenka žádných zvláštních tvarů a kartáček je klasický úzký štětinkovitý.
Už proto jsem doufala, že obsah bude o to lepší.
Konzistence náplně je zvláštní, hodně tekutá a na kartáčku ji zůstane až moc. Myslím, že právě to je důvodem proč řasenka slepuje řasy. Slibovaný objem příliš nedodá, ale řasy opravdu prodlouží a "obarví". Je hodně tmavá a dobře pigmentovaná.
Popravdě váhám jestli vám ji vůbec doporučit. Asi bych po ni znovu nesáhla. V drogériích se dá najít za tu cenu (79Kč v Rossmanu) určitě něco lepšího.
Možná bych ani nebyla tak zklamaná, kdyby řasenka měla jiný název a neslibovala něco co není pravdou.

Kartáček je neohebný a štětinky jsou rozmístěny spirálovitě. Je hodně úzký. Když řasenkou nanesete jen jednu vrstvu řasy vypadají přirozeně, až by člověk řekl, že na nich možná žádnou řasenku nemáte. Což nevím jestli je úplně fajn, já takový efekt moc ráda nemám. Problém nastává při nanesení více vrstev, řasy se začnou slepovat a když to opravdu přeženete vytvoří se i žmolky.
Jediný způsob nanášení jaký jsem uznala za vhodný je rozčesat řasy, nanést řasenku, nechat uschnout a řasy znovu rozčesat.

Dávám 5 bodů z 10.

4 komentáře:

  1. Milujem tvoje fotky, ale ešte viac tvoje články!
    Prajem ti všetko dobrého do nového roku a ešte veľa takýchto skvelých článkov.:)
    sydneysleek

    OdpovědětVymazat
  2. Je škoda, že riasenka nie je veľmi ohybná a riasy nefarbia veľmi dobre.

    Pozývam teba aj tvojich čitateľov na moju extra MEGA GIVEAWAY (4 súťaže v 1) v ktorej si môžeš zasúťažiť o poukážky ale aj o viac ako 40 pruduktov z kozmetiky, knihy či šperky

    OdpovědětVymazat
  3. Připomíná mi od Miss Sporty na kterou mám na blogu recenzi: http://terezah-style.blogspot.cz/2015_01_01_archive.html
    Od NYC jsem ještě žádnou řasenku nikdy nezkoušela.

    OdpovědětVymazat
  4. Nádherné fotky i článek :) já mám asi nejraději řasenky od Lorealu a Rimmelu :)

    OdpovědětVymazat