středa 6. ledna 2016

Wish list 2016


Dnes pro vás mám představení úrpduktů, které bych si během roku 2016 chtěla pořídit.

1. Fialová rtěnka
Miluji fialovou a chtěla bych zkusit zda mi bude slušet fuchsiová, nebo fialová rtěnka. Nepotřebuji ji zrovna od MACu, stačí mi jen ta úžasná barva, kterou má.

2. Paletka od UrbanDecay
Sice už jednu jejich paletku mám, ale chtěla bych ještě alespon jednu :).

3. Kosmetika LUSH
Ještě jsem neměla možnost kosmetiku od LUSHe vyzkoušet a určitě bych chtěla něco zkusit, ať už šampon na vlasy, tak třeba nějakou masku, nebo peeling :).

4. Parfém
Parfém sice doma mám, ale žádný co jsem vyzkoušela mi zatím nevoněl tolik abych se do něj zamilovala a právě takový parfém hledám!

5. Kvalitní štětce
Ty na fotce tomu sice neodpovídají, ale ráda bych si pořídila sadu nějakých kvalitnějších štětců.

6. Crazy rtěnka
Je jedno jestli bude modrá, zelená, nebo já nevím jaká, ale ráda bych něco takového doma měla :D.

7. DIY kosmetika
Ráda bych vyzkoušela výrobu domácí kosmetiky. Tu na mém wish listu představuje bambucké máslo.

8. Aussie
Na tuhle kosmetiku slyším jen chvála, ale zatím jsem se k ní nějak nedostala (nebo ona ke mě?). Suchý šampon by byl fajn.

9. Hodně laků na nehty
Moje sbírka laků není moc veliká (moment, já mám nějakou sbírku?) a tak bych ji chtěla rozšířit o pár (hodně) dalších pěkných odstínů.

Není toho zase tolik ne? :) Věřím si, že bych si svůj wish list do konce roku splnit mohla.

10 komentářů:

  1. Určite by si si ho mohla splniť nie sú to nesplniteľné veci :) verím že si ho aj splníš :) ah ten fialový rúž je úžasný :) teda ja rúže nenosím ale mne sa to tak neskutočne páči :)
    Me and my ART

    OdpovědětVymazat
  2. Nějaké nové štětce bych také uvítala:) Zaujala mě Naked, pětka existuje? Jsem z toho nějaká zmatená;D

    http://kate-trends.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já si myslím, že ne :D, ale právě mě ta fotka tak zaujala, že jsem ji tam musela dát :D..

      Vymazat
  3. Super wishlist, taky bych ráda něco vyzkoušela od Lushe, hrozně mě tato značka láká :) -L

    OdpovědětVymazat
  4. Hezký wishlist,Lush je super a doporučuji rozhodně bomby do vany od nich :)

    ROSEMDIARY

    OdpovědětVymazat
  5. Wishlist se ti moc povedl. Máme pár věcí které bychom obě chtěly, jako například štětce zejména na oči, parfém a suchý šampon. Paletku chci též ale Urban decay to být nemusí, i když kdyby byla byla bych ráda ale vystačím si s levnější alternativou.

    OdpovědětVymazat
  6. Včera jsem koukala na video od Flabgee, jestli ji znáš a zrovna tam šampon Big hrozně moc vychvalovala :)

    OdpovědětVymazat
  7. Ta fialová rtěnka by se mi taky líbila! jednu mám, ale vypadá spíš mrtvolně, takže hledám jiný odstín s kapkou vínové. A Lush zbožnuju! pravidelně si kupuju balzam na vlasy RandB! je super. BEAUTYPUSINKA

    OdpovědětVymazat
  8. super wishlist, tiež by som niektoré produkty chcela :)

    OdpovědětVymazat